×
×

Prestij – The Prestige 720p Filmini Türkçe Dublaj Tek Part izle

Reklamı Geç
Facebookta Paylaş
Tweetle
Prestij – The Prestige 720p Filmini Türkçe Dublaj Tek Part izle

Filmin Konusu:

Hdfilmsehri.com Puanı: 9.6
IMDB Puanı: 8.4
Filmin Gösterim Tarihi: 2006
Filmin Yapım Yılı: 2006
Filmin Türü: Dram, Gizem, Gerilim, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler
Filmin Oyuncuları: Hugh Jackman, Christian Bale, Michael Caine, Piper Perabo, Rebecca Hall
Filmi Ekleyen: Admin

Beğenilen yönetmen Christopher Nolan dan ( Memento, Batman Başlıyor ) illüzyon kumaşından örülmüş bir macera geliyor. Bu beklenmedik dönüşlerle dolu gizemli öyküde, Viktorya Devri nde iki sahne sihirbazı, giderek şiddetlenen bir savaşa ve birbirlerinin mesleki sırlarını ortaya çıkartmak için doymaz bir susuzluğa dönüşen güçlü bir rekabete girişiyorlar. Bu iki görkemli adamın cüreti tutkuya, şovmenliği bilime ve hırsı dostluğa kırdırmalarının sonuçları tehlikeli, ölümcül ve hileli oluyor. Her şey yüzyılın başında, hızla değişen Londra da başlıyor. Sihirbazların ünlü ve en üst mertebede idol olarak kabul edildikleri bir zamanda, iki genç sihirbaz şöhrete giden yolu çizmeye başlarlar. Gösterişli, sofistike Robert Angier (HUGH JACKMAN) tam bir şovmenken, yontulmamış ve gelenekçi Alfred Borden (CHRISTIAN BALE) sihirli fikirlerini gösterme yeteneğinden yoksun, yaratıcı bir dahidir. Birbirlerini takdir eden arkadaşlar ve ortaklar olarak yola çıkarlar. Ama en büyük numaraları ters gidince, aralarında ömür boyu sürecek bir düşmanlık başlar; ikisi de bir diğerini geçme ve altüst etme niyetindedir. Sürdürdükleri aşırı rekabet, her numarayla, her gösteriyle daha da büyür; ta ki sınır tanımayana, hatta elektriğin yeni ve inanılmaz güçlerini ve Nikola Tesla nın bilimsel dehasını işin içine dahil edene dek... Hdfilmsehri.com hd film izleme platformuna hoşgeldiniz. Online indirmeden HD Kalitesinde Tek Part ve Altarnatif Partlı Film İzleme Keyfini Bizim ile Yaşayın. İyi Seyirler Dileriz. www.hdfilmsehri.com

Prestij – The Prestige 720p Filmini Türkçe Dublaj Tek Part izle” için 6 yorum yapılmış.

  1. ne duruyon 20 Haziran 2013 saat 19:14 # Ziyaretçi

    Mükemmel tek kelime izleyin, İnception filmi gibi aksiyonu bol, macerası bol, ve tabiki de Dikkat edilelebilecek yerler , tekrar tekrar izlenilmesi gereken bir film :D

  2. Ben 21 Eylül 2013 saat 19:53 # Ziyaretçi

    Ben en iyi film listemde inceptiondan sonra bu gelyo süper bi film. :)

  3. Osman 19 Aralık 2013 saat 00:28 # Ziyaretçi

    2 defa izlediğim mükemmel filmlerden biri daha.. kesinlikle izlemelisiniz..

  4. fillm kolik 20 Aralık 2013 saat 07:02 # Ziyaretçi

    filim harikaydı sonuna kadar merakla ve keyifle izledim hangü tür severseniz sevin bu filimi beğeneceginize eminim.admin tşkler bu site mükemmel sık sık yeni filimler yüklüyorsunuz.

  5. cristopher nolan 31 Aralık 2013 saat 00:55 # Ziyaretçi

    2side Cristopher Nolan filmi olduğundan benzer arkadaşlar memento yuda izleyin (akıl defteri) oda bir Nolan klasiği

  6. saliha 04 Ocak 2014 saat 01:54 # Ziyaretçi

    İğrenç bi film kesinlikle izlenmemesi gerekiyo herkes yalancı olmuş izleyin inanın

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.